Περασανε οι πρωτες 4 βδομαδες....

Ξεκίνησε από deimos, Απριλίου 23, 2008, 10:55:05 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

deimos

Oντως το βιβλιο ειναι απαιχτο...

Εγω την λεω αντικαπνιστικη ΒΙΒΛΟ!!!

Παντως καλο θα ειναι μια φορα τον μηνα να κανουμε μια γρηγορη

επαναληψη γιατι οι ψευδαισθησεις που και που ξαναχτυπανε...

Θανάσης Αποστόλου

Μπράβο Σπύρο!
Οι ψευδαισθήσεις είναι αναμενόμενο να εμφανίζονται που και που. Και μόνο που τις ονομάζουμε ψευδαισθήσεις κρίνει την επίδραση που τελικά θα έχουν επάνω μας. :victory: Το καλύτερο είναι να μην τους πολυδίνουμε σημασία...

Καλά η εικόνα της υπογραφής σου είναι άπαιχτη.
Εϊναι κλασσική περίπτωση του "μια εικόνα = χίλιες λέξεις"


   Διαβάστε το απόλυτο βιβλίο για τη διατροφή και την ευεξία εδώ!
   

Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:4: index (default), Display (default), GenericControls (default), GenericControls (default).
Υπο-πρότυπα:6: init, html_above, body_above, main, body_below, html_below.
Αρχεία γλώσσας:8: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default), Post.english (default), Post.greek (default), Editor.english (default), Editor.greek (default), Drafts.english (default), Drafts.greek (default).
Φύλλα στυλ:4: index.css, attachments.css, jquery.sceditor.css, responsive.css.
Ονόματα άγκιστρων: 137 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:39 - 1526KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 963KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 25.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]