Skeftomai.gr - Community

ΚΑΠΝΙΣΜΑ => Έτσι τα κατάφερα! => Μήνυμα ξεκίνησε από: nik/os στις Μαΐου 06, 2015, 10:17:57 ΜΜ

Τίτλος: κι εγω τα καταφερα
Αποστολή από: nik/os στις Μαΐου 06, 2015, 10:17:57 ΜΜ
πανε 3-4 χρονια,δε θυμαμαι σχεδοον τπτ πια

και ειναι το μονο που εχω να πω

θυμαμαι οτι πριν το κοψω ειχα την εγνοια τι θα κανω στην ταδε περιπτωση?!στο ταδε γεγονος?!
θα πρπεπει να μαι σφιγμενος? κλπ

τπτ τετοιο δε συνεβη,απο τις πρωτες κιολας μερες που το αφησα πισω,το αφησα πισω
οταν βλεπω καποιον να καπνιζει ειναι  οπως οταν βλεπω μια γυναικα να βαζει κραγιον
Τίτλος: Απ: κι εγω τα καταφερα
Αποστολή από: Σπαρτακ Κιτα στις Μαΐου 06, 2015, 11:25:29 ΜΜ
 χα χα μπράβο Νίκο ήρεμη δύναμη είσαι.
Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:1: Printpage (default).
Υπο-πρότυπα:4: init, print_above, main, print_below.
Αρχεία γλώσσας:2: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default).
Φύλλα στυλ:0: .
Ονόματα άγκιστρων: 45 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:28 - 1094KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 731KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 15.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]