Skeftomai.gr - Community

ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΕΥΕΞΙΑ => Η ιστορία σου με τη Sapiens Diet => Μήνυμα ξεκίνησε από: natasha στις Απριλίου 29, 2015, 12:04:59 ΠΜ

Τίτλος: Τόσο απλά;;;
Αποστολή από: natasha στις Απριλίου 29, 2015, 12:04:59 ΠΜ
Γεια σας! Εχω ξεκινήσει κι εγώ εδώ και 8 ημέρες. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι ενώ εχω προσπαθήσει πολλές φορές να απέχω από τη ζάχαρη , ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο απλό! Ξεκίνησα με ενθουσιασμό και εμπιστοσύνη. Εχω βάλει στόχο να μην ξαναγυρίσω ποτέ πίσω. Νιώθω τόση πληρότητα και ενέργεια αλλά και διαύγεια που δεν είναι κολλημένο το μυαλό μου στο πώς θα αποφύγω τα γλυκά. Ήδη έχω χάσει πόντους και ενάμιση κιλό. Ο στόχος μου είναι τα 10 κιλά. Σίγουρα η υποστήριξη από το βιβλίο αλλά και από το  φόρουμ θα με συντροφεύει σε όλη αυτή τη διαδρομή. :)
Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:1: Printpage (default).
Υπο-πρότυπα:4: init, print_above, main, print_below.
Αρχεία γλώσσας:2: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default).
Φύλλα στυλ:0: .
Ονόματα άγκιστρων: 42 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:28 - 1094KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 732KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 15.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]