Skeftomai.gr - Community

ΚΑΠΝΙΣΜΑ => Έτσι τα κατάφερα! => Μήνυμα ξεκίνησε από: fofe1993 στις Σεπτεμβρίου 11, 2012, 04:10:40 ΜΜ

Τίτλος: Μην αποχωριστείς το βιβλίο
Αποστολή από: fofe1993 στις Σεπτεμβρίου 11, 2012, 04:10:40 ΜΜ
 :-x Νομίζω ο λόγος που δυσκολεύομαι να τα καταφέρω ξανά,είναι που έσω δανείσει το βιβλίο μου. Το δωρεάν κομάτι μεσω του site είναι σπουδαίο αλλά διαβάζοντας όλο το βιβλίο παίρνεις πολύ δύναμη. Όμως το έχω δώσει σε φίλους και τώρα που το χρειάζομαι δεν το έχω. Μην δώσετε ποτέ το δικό σας.
Τίτλος: Απ: Μην αποχωριστείς το βιβλίο
Αποστολή από: Θανάσης Αποστόλου στις Σεπτεμβρίου 22, 2012, 02:34:13 ΜΜ
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αυτό με τα (συχνά δανεικά κι αγύριστα) βιβλία είναι ταλαιπωρία. Προτείνω σε όποιον ξεκινά την προσπάθεια να μη δανείζει το βιβλίο τους πρώτους μήνες που μπορεί να του χρειαστεί. Μετά από λίγους μήνες που θα έχει ξεμπερδέψει οριστικά με το πρόβλημα, ας το δανείσει σε όσους θέλει!  ::eye::

Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:1: Printpage (default).
Υπο-πρότυπα:4: init, print_above, main, print_below.
Αρχεία γλώσσας:2: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default).
Φύλλα στυλ:0: .
Ονόματα άγκιστρων: 45 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:28 - 1094KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 731KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 15.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]