Skeftomai.gr - Community

ΚΑΠΝΙΣΜΑ => Έτσι τα κατάφερα! => Μήνυμα ξεκίνησε από: VASILIS στις Οκτωβρίου 28, 2008, 09:25:00 ΠΜ

Τίτλος: ΠΕΡΑΣΑΝ ΗΔΗ 3 ΜΗΝΕΣ
Αποστολή από: VASILIS στις Οκτωβρίου 28, 2008, 09:25:00 ΠΜ
Φίλοι

πέρασαν ήδη 3 μήνες (εχω μπει στον 4ο) και τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα πλέον. Οσο περνάει ο καιρός το υποσυνείδητο γίνεται όλο και πιο καλό και πειθαρχημένο παιδί. Πλέον περνάνε οι μέρες χωρίς να το σκέφτομαι καθόλου πλην πολύ μικρών αστραπιαίων κλίκ ,τα οποία όμως δεν με ενοχλούν πλέον καθόλου.
Η υπομονή , η γυμναστική και οι ασκήσεις επαναπροσδιορισμού του υποσυνείδητου είναι το παν τον πρώτο καιρό, μετά όλα γίνονται πολύ εύκολα.

Βασίλης
Τίτλος:
Αποστολή από: Θανάσης Αποστόλου στις Οκτωβρίου 28, 2008, 05:44:44 ΜΜ
Βασίλη Συγχαρητήρια!!!!!  =yes!=  ::cool::
Τίτλος: .
Αποστολή από: deimos στις Οκτωβρίου 30, 2008, 12:27:03 ΜΜ
μπράβο!!

=yes!=  =thumb=  =thumb=
::cool::
Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:1: Printpage (default).
Υπο-πρότυπα:4: init, print_above, main, print_below.
Αρχεία γλώσσας:2: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default).
Φύλλα στυλ:0: .
Ονόματα άγκιστρων: 48 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:28 - 1094KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 731KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 15.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]