Skeftomai.gr - Community

ΚΑΠΝΙΣΜΑ => Έτσι τα κατάφερα! => Μήνυμα ξεκίνησε από: deimos στις Απριλίου 23, 2008, 10:55:05 ΜΜ

Τίτλος: Περασανε οι πρωτες 4 βδομαδες....
Αποστολή από: deimos στις Απριλίου 23, 2008, 10:55:05 ΜΜ
Περασανε 28 μερες απο τοτε που διαβασα το βιβλιο και το εκοψα.Ο καιρος περασε πολυ γρηγορα και χαλαρα.Αλλες φορες που το εκοβα τον ενα μηνα τον θεωρουσα κατορθωμα αλλα τωρα το βλεπω κατι φυσιολογικο.Το μονο που εκανα ηταν να διαβασω το βιβλιο και να κατανοησω το τι ελεγε.Τωρα βλεπω τους καπνιστες οταν καπνιζουν και σκεφτομαι:Τοσο γελοιος ημουν;Αληθεια
δεν ειναι γελοιο να βλεπεις ενα ανθρωπο που θεωρεις σοβαρο να κανει οταν καπνιζει διαφορες γκριματσες;Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου φαινεται πολυ αστειο.Οπως και να εχει ευχαριστω τον Συγγραφεα με το Σ κεφαλαιο...
:victory:
Τίτλος:
Αποστολή από: nina στις Απριλίου 28, 2008, 10:24:35 ΠΜ
γειά σου deimos!

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το πόσο "αστείοι" φαίνονται οι φίλοι μου οι καπνιστές! Από τη μια στεναχωριέμαι που συνεχίζουν να καπνίζουν άνθρωποι που αγαπώ και  νοιάζομαι κι από την άλλη η θέαση τους ενδυναμώνει την απόφασή μου για οριστική και αμετάκληση διακοπή του καπνίσματος.
Ίσως με την υπομονή μου, την επιμονή αλλά κυρίως με τη σταθερότητα της απόφασής μου να πειστούν ότι πρέπει να σταματήσουν ...να κάνουν τόσο αστείες γκριμάτσες!
Τίτλος:
Αποστολή από: deimos στις Μαΐου 04, 2008, 11:27:30 ΜΜ
πανε τωρα 5βδομαδες και 3 μερες...
Τίτλος:
Αποστολή από: Θανάσης Αποστόλου στις Μαΐου 06, 2008, 01:58:39 ΠΜ
Μπράβο Σπύρο.
Χαίρομαι πολύ που τα κατάφερες. Η αυτοπεποίθησή σου είναι παράδειγμα προς μίμηση. Το ίδιο βέβαια και η αυτοπεποίθηση της Νίνας μας... :victory:
Τίτλος:
Αποστολή από: deimos στις Μαΐου 18, 2008, 07:41:38 ΜΜ
εχω χασει το μετρημα αλλα πιστευω κοντα στις επτα εβδομαδες ειμαι...
Τίτλος:
Αποστολή από: dhmhtrhs42 στις Μαΐου 18, 2008, 09:58:54 ΜΜ
Ένα  μεγάλο  ΜΠΡΑΒΟ και  απο  μέρους  μου  Σπύρο .Και  μόνο  που  δεν  μετράς  τις  βδομάδες  πλέον είναι  κατά  την  γνώμη  μου το  πιό  θετικό  απο  όλα .Πρέπει  εδώ  να  καταλάβουμε  όλοι  μας  ότι  το  να  κόψεις  το  τσιγάρο  δεν  είναι  ένας  αγώνας  χρόνου με  τον εαυτό  μας  αλλά  μιά  απόφαση  ζωής η  οποία δεν  είναι  διαπραγματεύσιμη και  ισχύει από  το  σβήσιμο  του  τελευταίου  τσιγάρου .Σε  θεωρώ ... στυλοβάτη  αυτού  του  Φόρουμ  =thumb=
Τίτλος:
Αποστολή από: tgatzis στις Μαΐου 18, 2008, 10:19:31 ΜΜ
Μπράβο Σπύρο, ΔΥΝΑΤΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ. Σε λίγες εβδομάδες θα γράφω και εγώ τα ίδια με σένα...
Τίτλος:
Αποστολή από: deimos στις Μαΐου 22, 2008, 02:24:47 ΜΜ
γυρω στους δυο μηνες παιδια και συνεχιζω...
Τίτλος:
Αποστολή από: deimos στις Σεπτεμβρίου 08, 2008, 09:10:10 ΜΜ
κοντσ πεντε μηνες...
Τίτλος:
Αποστολή από: Marina στις Σεπτεμβρίου 09, 2008, 01:13:24 ΜΜ
Άψογα!!
Σε λίγο πια πιστεύω ότι... θα χάσεις το μέτρημα και στους μήνες!!
Καλά, το βιβλίο είναι τέλειο!! Δεν το χρειάζεται κανείς καθόλου μετά από λίγες μέρες!!
Συγχαρητήρια!!
 :victory:  :victory:  :victory:  :victory:  :victory:  :victory:  :victory:
Τίτλος:
Αποστολή από: deimos στις Σεπτεμβρίου 12, 2008, 08:36:58 ΠΜ
Oντως το βιβλιο ειναι απαιχτο...

Εγω την λεω αντικαπνιστικη ΒΙΒΛΟ!!!

Παντως καλο θα ειναι μια φορα τον μηνα να κανουμε μια γρηγορη

επαναληψη γιατι οι ψευδαισθησεις που και που ξαναχτυπανε...
Τίτλος:
Αποστολή από: Θανάσης Αποστόλου στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 10:37:11 ΠΜ
Μπράβο Σπύρο!
Οι ψευδαισθήσεις είναι αναμενόμενο να εμφανίζονται που και που. Και μόνο που τις ονομάζουμε ψευδαισθήσεις κρίνει την επίδραση που τελικά θα έχουν επάνω μας. :victory: Το καλύτερο είναι να μην τους πολυδίνουμε σημασία...

Καλά η εικόνα της υπογραφής σου είναι άπαιχτη.
Εϊναι κλασσική περίπτωση του "μια εικόνα = χίλιες λέξεις"
Browser ID: smf (is_webkit)
Πρότυπα:1: Printpage (default).
Υπο-πρότυπα:4: init, print_above, main, print_below.
Αρχεία γλώσσας:2: index+Modifications.english (default), index+Modifications.greek (default).
Φύλλα στυλ:0: .
Ονόματα άγκιστρων: 75 (εμφάνιση)
Συμπεριλαμβανόμενα αρχεία:28 - 1094KB. (εμφάνιση)
Χρήση μνήμης: 745KB.
Κουπόνι: post-login.
Επερωτήματα που χρησιμοποιήθηκαν: 15.

[Εμφάνιση επερωτημάτων]