*
 
Κατεβάστε εδώ δωρεάν το νέο ebook SD-ΕΠΙΘΕΣΗ (version 1.24) και το ebook "πώς να απαλλαγείτε από το κάπνισμα πανεύκολα! (version 5.2).

Author Topic: Ημερολόγιο Andreas_W. Σταθμός αφετηρίας 125 κιλά. Στόχος 90 κιλά.  (Read 1941 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Andreas_W

  • SD Hero
  • Σχολιαστής
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 10
  • Gender: Male
Δεν θα έλεγα πως η διατροφή μου τώρα είναι τόσο ασκητική (στο κομμάτι με τους υδατάνθρακες νομίζω στέκεσαι), διότι βρώμη, καρότο, κρεμμύδια, κολοκύθια, μπρόκολο, κουνουπίδι και ξυρούς καρπούς τα θεωρώ οκ για τους υδατάνθρακες που χρειάζομαι και δεν νιώθω ανάγκες για τον γρήγορο υδατάνθρακα, μετά τον 1ο μήνα.

Επίσης συμφωνώ πως όντως καλύτερα και κάποιες στιγμές υγείας παρά συνέχεια "βρωμιά", όμως με προβληματίζει το γεγονός ότι τις πρώτες 2 φορές που εφάρμοσα το πρόγραμμα έχανα πιο γρήγορα και πιο πολλά κιλά σε ένα διάστημα 1,5 μήνα ας πούμε, από ότι χάνω τώρα. Και κάνω τα ίδια πράγματα.

Είχα κολλήσει τις τελευταίες 4 βδομάδες στο -1 κιλό την βδομάδα. Όμως την τελευταία βδομάδα που έκοψα πατάτα και ρύζι, και υπήρξε η πολυτέλεια για λίγο παραπάνω πρωτεΐνη έχασα 2 κιλά. Επίσης προσέχω λίγο περισσότερο και τους συνδυασμούς, διότι μερικές φορές έκανα πχ πατάτα στο φούρνο με το φλούδι μετά της έβαζα βούτυρο ή τυρί κτλ οπότε και αυτό φρενάρει κάπως.

Συνεχίζω έτσι λοιπόν να δω πως θα πάνε αυτές οι 2 βδομάδες και αν δεν πάνε καλά θα σκεφτώ σοβαρά αυτό που λες με το τυρί αλλά 1 μήνα ε; Μου φαίνεται δύσκολο αυτό αρκετά.

Αααα να ρωτήσω και κάτι ακόμα επειδή έτυχε και έγινε συζήτηση του στυλ "πολλά κιλά έχασες". Έχουμε βρει κάποιο ανώτατο ή κάποιο εύρος ποσοστού τις % του σωματικού μας βάρους που είναι αποδεκτό να χάνουμε ανα εβδομάδα; Αν αυτό υπάρχει και σε συνδυασμό με ποσοστό λίπους σώματος θα ταν πολύ χρήσιμο θεωρώ.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές!!

Offline Θανάσης Αποστόλου

  • Διαχειριστής
  • ιδρυτικό μέλος
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 214
  • -Receive: 171
  • Gender: Male
  • να πέσεις; επιτρέπεται. να σηκωθείς; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ !
Quote
Αααα να ρωτήσω και κάτι ακόμα επειδή έτυχε και έγινε συζήτηση του στυλ "πολλά κιλά έχασες". Έχουμε βρει κάποιο ανώτατο ή κάποιο εύρος ποσοστού τις % του σωματικού μας βάρους που είναι αποδεκτό να χάνουμε ανα εβδομάδα; Αν αυτό υπάρχει και σε συνδυασμό με ποσοστό λίπους σώματος θα ταν πολύ χρήσιμο θεωρώ.

Αυτό εξαρτάται από τον οργανισμό του καθενός. Αν χάσει πολλά κιλά ένας πενηντάκιλος είναι ανησυχητικό, ενώ αν τα χάσει απότομα ένα 150κιλος, υγιεινό. Επίσης στην απώλεια κιλών περιλαμβάνεται πάντα και απώλεια νερού (τις πρώτες μέρες της πρωτεϊνικής δίαιτας), μυών κλπ Δεν υπάρχει κάποιο όριο συγκεκριμένο. ΣΗμαντικός δείκτης είναι το πώς αισθάνεται κάποιος, τα επίπεδα ενέργειας και καλής διάθεσης.

Σχετικά με το τυρί που είπα παραπάνω, εννοείται ότι αν καταργηθεί από ένα διαιτολόγιιο στο οποίο είχε δεσπόζουσα θέση, σίγουρα θα πρέπει να αντικατασταθεί με μία σχεδόν εξίσου βαριά τροφή όπως πχ. βρώμη, όσπρια, πατάτες, ξηρούς καρπούς, και όχι με κάτι όπως πχ. μαρούλι!
   Κατεβάστε το δωρεάν βιβλίο σας εδώ!
   

Offline Andreas_W

  • SD Hero
  • Σχολιαστής
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 10
  • Gender: Male
Καλησπέρα, ένα μήνα μετά βρίσκομαι στα 109 κιλά και βλέπω πιο έντονα τις διαφορές πάνω μου.

Έκλεισα 3 μήνες σήμερα, τον 1ο μήνα έχασα σχετικά γρήγορα 6 κιλα, τον 2ο έχασα 5 κιλά και τον 3ο άλλα 6.
Τον 2ο μήνα έχανα μέσο ορο 1 κιλό την βδομάδα με φουλ γαλακτοκομικά.
Αφού τα έκοψα τελείως τον 3ο μήνα έχανα μέσο όρο 1,5 την βδομάδα.

Με προβλημάτισε το γεγονός ότι έχανα τόσο αργά γιατί τα έκανα όλα σωστά, τροφές, άσκηση, ύπνο, χωρίς άγχος. Παλαιότερα όπως έχω ξαναναφέρει είχα χάσει 25 κιλά σε ένα καλοκαίρι. Βέβαια είμαι πολύ πιο γυμνασμένος από τότε ίσως παίζει και αυτό κάποιο ρόλο. Τέλος πάντων γιαυτό κατέληξα στο 5μηνο πρόγραμμα που αναλύω πιο κάτω.

Κοντεύω τον 1ο μου στόχο τα 105 κιλά, δεν βιάζομαι πλέον οπότε θα επανεντάξω τα γαλακτοκομικά αλλά όχι όπως πριν (1/4 φέτα την μέρα), δυνατότητα για σκληρά τυριά δεν πολυπαίζει οπότε θα μαι απλά λίγο προσεκτικός. Δηλαδή σίγουρα όχι γάλα. Αλλά θα τρώω κανα αιγοπρόβειο γιαούρτι και οτιδήποτε τυρί απλά όχι σε καθημερινή βάση. Επίσης λέω να ξεκινήσω και το κεφίρ.


Όταν ξεκίνησα έλεγα να κάνω 2μηνο πρόγραμμα αλλά πλέον κυλάει τόσο εύκολα που επαναθεωρησα το πρόγραμμα μου. Το οποίο είναι το εξής:
Έβγαλα ζάχαρη, αλεύρι, μέλι, φρούτα, αλκοόλ τους 2 πρώτους μήνες.
Τον 3ο μήνα έβγαλα και τα γαλακτοκομικά (θα θελα να το χα κάνει νωρίτερα αλλά πλέον δεν πειράζει).
Τον 4ο μήνα (από αύριο δηλαδή) βάζω γαλακτοκομικά (σε αραιή συχνότητα που αναφέρω πιο πάνω), μέλι (μόνο σε μπάρες για ποδηλασία), φρούτα (μόνο πριν ή μετά από άθληση), αλεύρι (1 στις 10 μέρες για κάτι ιδιαίτερο).
Και τέλος στον 5ο μήνα βάζω και ζάχαρη (1 στις 10 για κάτι ιδιαίτερο) και αλκοολ (πίνω κοινωνικά μόνο οπότε όπως πάει), ενώ τα υπόλοιπα (αλεύρι, μέλι, φρούτα, γαλακτοκομικά) τα συνεχίζω με συχνότητα 4ου μήνα.

Τον 6ο μήνα πλέον (σε 60 μέρες δηλαδή) δεν έχω καταλήξει ακόμα στο τι θα κάνω. Λέει πως αν κάνεις ένα πράγμα 40-50 φορές (πχ διαλειματική) μετά βγαίνει αυτόματα, οπότε θα έχω κρατήσει τις "αρχές μου" από τον 4ο και 5ο μήνα και θα πορεύομαι με μικροαποκλίσεις όχι καταναγκαστικά όμως. Αλλά να μου βγαίνει ένφυτα. Ήδη έχει αλλάξει ο τρόπος σκέψεις μου και το τι ζητάει το σώμα μου.

Αυτός είναι ο μέγιστος στόχος μου να αλλάξω ιδιοσυγκρασία ας το πω πρόχειρα και από τον 6ο και μετά να πορευτώ εκ "φύσεως" υγιεινά για μια ζωή.


Αν έχω να δώσω μια συμβουλή σε φίλους είναι υπομονή. Το έμαθα αυτή τη φορά που έχανα πιο αργά από κάθε άλλη φορά. Οκ θα πάρει λίγο παραπάνω χρόνο αλλά το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που θέλω. Υπομονή στον χρόνο λοιπόν, και δεν θα χαθούν μόνο τα περιττά κιλά αλλά θα αλλάξει και ο τρόπος που λειτουργεί το σώμα σας και δεν θα ζητάει πλέον παρασκευασμένα και ζάχαρη/αλεύρι. (αυτό το έχω καταφέρει ήδη*).


* θα επεκταθώ λίγο και σε αυτό. Θυμάμαι μετά από 2 μήνες αποχή από ζάχαρη, αλεύρι, έφαγα μια σοκολάτα και δεν μάρεσε. Ήταν υπερβολικά γλυκιά. Τώρα τον 5ο μήνα θέλω να πάω να φάω 2-3 γλυκά σε πάροδο 1 μήνα από κάποια συγκεκριμένα μαγαζιά αλλά φοβάμαι πως δεν θα μαρέσουν, επίσης φοβάμαι μην δεν μαρέσει την 1η, αλλά την 2η μαρέσει περισσότερο και ξεκινήσω να ζητάω παραπάνω ζάχαρη. Δεν ξέρω που θα καταλήξει η ιστορία με τη ζάχαρη, μαρέσουν τα γλυκά γενικά και ειδικά το παγωτό, ή με μέτρο ή καθόλου...κάτι από τα 2 θα γίνει τελικά...θα δείξει.

Offline Andreas_W

  • SD Hero
  • Σχολιαστής
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 10
  • Gender: Male
Καλησπέρα!
Πάει ένας μήνας, είμαι στα 105 κιλά, τεμπέλιασα αρκετά θα λεγα και σε συνδυασμούς τροφών και με μέρες αφθονίας γιαυτό η μικρή μάλλον απώλεια. Δεν πτοούμε όμως βαδίζω πλέον σωστά.
Επίσης δεν τήρησα αυτό που είπα με τα γαλακτοκομικά, τρώω σχεδόν καθημερινά... αν κάπου με προβληματίσουν θα τα ελαττώσω.

Είμαι στον 5ο μήνα τώρα, απαλλαγμένος από κάθε περιορισμό τροφής αλλά δεν μου κάνει αίσθηση πλέον να φάω γλυκό. Οι μόνες φορές που με πιάνει είναι όταν τρώω πολύ παραπάνω από όσο πρέπει και σκάω στο φαΐ...λογικό μου φαίνεται, μιας και από όσο ξέρω ανεβαίνει η ινσουλίνη και χωνεύεται ευκολότερα...μάλλον. Όσο αφορά το αλεύρι το έχω 1 στις 10 μέρες αν τύχει κάτι (φαΐ απέξω)...όπου δεν πολυτυχαίνει και αυτό.

Αυτά, θα ξαναγράψω όταν πάω σε διψήφιο αριθμό βάρους.

Offline Andreas_W

  • SD Hero
  • Σχολιαστής
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 10
  • Gender: Male
Πάνε 3 μήνες από τότε που γραψα... δεν το πήρα χαμπάρι...
99 κιλά σήμερα....επιτέλους διψήφιο...έχω να το δω από τα σχολικά χρόνια.

Μερικά διάσπαρτα σχόλια:
Γενικά θα λεγα πως τεμπέλιασα αρκετά, ήμουν επί 1μιση μήνα σταθερός στα 102-103, όταν λέω τεμπέλιασα εννοώ έτρωγα και αλεύρι και ζάχαρη (γλυκό δηλαδή) και σερί για 3-4 μέρες ανά διαστήματα. Επίσης έπινα γάλα. Παρόλο που σταμάτησα έπειτα τη ζάχαρη και το αλεύρι (τελείωσε ο λευκός κορμός που είχα φτιάξει χαχα) δεν έπεφτα εύκολα και πρόσεξα πως με ενοχλεί το γάλα. Να πω το ίσως "ακραίο" πιο πολύ με φρενάρει το γάλα παρά η ζάχαρη έτσι όπως το βλέπω στην πράξη.
Γάλα έπινα σε μορφή μιλκσεικ, στο μπλεντερ έριχνα γάλα, λίγο γιαουρτι, μπανανα, μέλι, ίσως αμύγδαλα και καρύδα και το έπινα μετά από πολύωρη άσκηση. Ευτυχώς η εναλλακτική που βρήκα δεν είναι άσχημη, βάζω αντί για γάλα λίγο νερό και παραπάνω γιαούρτι (προτιμώ πρόβειο) και βγαίνει μια χαρά. Με τα ζυμωμένα γαλακτοκομικά (αιγοπρόβεια) προς το παρόν δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.

Η ζάχαρη και 1-2 μέρες να καταναλωθεί (σε μορφή γλυκού) μετά τις επόμενες μέρες μου δημιουργεί επιθυμία για επανάληψη.

Βλέπω πιο ένοχη την ζάχαρη από το αλεύρι. Δηλαδή αν τύχει να φάω αλεύρι μια φορά στις 15 μέρες σε μορφή κάτι τηγανητό (καλαμαράκια) ή κάτι τέτοιο δεν νιώθω τόσο τύψεις με το να φάω ζάχαρη.
Θανάση έχω μια απορία, αν θυμάμαι καλά κάπου αναφέρεις ότι χειρότερο το αλεύρι από τη ζάχαρη, το λες σε φάση ότι μπορεί να σε βάλει στη διαδικασία να τρως "ψωμιά" κάθε μέρα ή πως 1 κουταλιά της σούπας αλεύρι σε σχέση με 1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη για μια φορά είναι χειρότερη για τον οργανισμό;


Αυτά, συνεχίζω ως έχει με μέτρο (αυτόματο)... δεν νιώθω πως περιορίζομαι κάπου, πως κάνω "δίαιτα".

Καλή συνέχεια σε όλους!

Offline Θανάσης Αποστόλου

  • Διαχειριστής
  • ιδρυτικό μέλος
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 214
  • -Receive: 171
  • Gender: Male
  • να πέσεις; επιτρέπεται. να σηκωθείς; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ !
καλημέρα Αντρέα,

Μη σκέφτεσαι το αλεύρι αν είναι σε ελάχιστες ποσότητες, πχ. στα καλαμαράκια, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Σύγκριση αλευριού - ζάχαρης. Αναμφισβήτητα η ζάχαρη είναι ακόμα χειρότερη, δυιλισμένη, επεξεργασμένη τροφή και μία κουταλιά της είναι πολλές φορές χειρότερη από μία κουταλιά αλεύρι. Μου θυμίζει λίγο τη σύγκριση ηρωίνης - καπνίσματος η σύγκριση ζάχαρης αλευριού:

Η ηρωίνη είναι χειρότερη από το κάπνισμα, όμως το δεύτερο κατορθώνει και σχοτώνει εκατοντάδες φορές περισσότερους. Στα πολύ ηπιότερα ναρκωτικά που συζητάμε (ζάχαρη αλεύρι) έχω παρατηρήσει ότι η ζάχαρη αποφεύγεται ευκολότερα από τους περισσότερους ανθρώπους που θέλουν να βάλουν τάξη στη διατροφή τους, όμως το ηπιότερο αλεύρι έχει διεισδύσει παντού στη διατροφή μας και συχνά κόβεται δυσκολότερα ολοσχερώς.

Σου προτείνω να εφαρμόσεις το πρόγραμμα Επίθεση, έχοντας ως σνακ... ζάχαρη! Φυσικά δεν εννοώ τη γνωστή ζάχαρη, αλλά τη ζάχαρη των φρούτων. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για φρούτα. Φαντάσου ότι είσαι στο σαρβάιβορ, και τρως όλη μέρα φρούτα και το βράδυ ΝΙΚΑΣ σε αγώνα επάθλου και μπορείς να απολαυσεις σε απεριόριστη ποσότητα ένα μονοφαγικό γεύμα (πχ. κρέας, ή κοτόπουλο, ή ψάρι και γενικά ότι έχω βάλει ως "δείπνα") με σαλάτα... Μιά ιδέα λέω, αν σου αρέσει δοκίμασέ το κάποια στιγμή και γράψε εντυπώσεις. Μπορείς να κάνεις και ολική φρουτοφαγία μία μέρα τη βδομάδα, έχοντας ως Δείπνο ένα συνδυασμό από τα φρούτα που μπορούν να λειτουργήσουν ως δείπνα, καρπούζι ή πεπόνι.
   Κατεβάστε το δωρεάν βιβλίο σας εδώ!