Author Topic: Γεια σας!  (Read 10663 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jimmy Pee

• SD Hero
  • τακτικός σχολιαστής
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 2
Γεια σας!
« on: May 07, 2008, 12:55:23 AM »
Γεια σας, με λένε Δημήτρη και είμαι 23 ετών. Είμαι φοιτητής Πληροφορικής και στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με τη μουσική και τις πολεμικές τέχνες.  

Αν και ασχολήθηκα από μικρός με τον αθλητισμό(έτσι μου 'πανε να λέω, τεμπελάκος ήμουνα) αυτό δεν βοήθησε στο να αποφύγω το κάπνισμα. Δυστυχώς στην ηλικία των 13 το άρχισα όπως και πολλοί άλλοι για μαγκιά! Έχω κάνει αρκετές προσπάθειες να το κόψω με μεγαλύτερη διάρκεια 7-8 μηνών πριν χρόνια. Πιστεύω πως δεν άντεχα καθαρά εξαιτίας των παιχνιδιών του μυαλού μου, πάντα το πίστευα αυτό. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, λεπτό και δευτερόλεπτο το μυαλό μου γυρνούσε στο τσιγάρο, σαν το τελευταίο πρεζάκι που θέλει τη δόση του. Δεν κάπνισα ποτέ, πέρα από λίγες φορές, πάνω από ένα πακέτο τη μέρα. Τον περισσότερο καιρό κάπνιζα 8-10 τσιγάρα τη μέρα και την περίοδο που κάπνιζα καπνό γύρω στα 6 τσιγάρα. Το τσιγάρο δυστυχώς το έχω συνδέσει με κάποιες πολύ προσωπικές στιγμές καθώς και με την περίοδο που δούλευα. Έπαιζα μουσική σε μαγαζιά. Αυτό σήμαινε πρόβες με αλκόολ και τσιγάρο και μετά στη δουλειά τα ίδια. Όταν σταμάτησα τη δουλειά μείωσα τον αριθμό των τσιγάρων που κάπνιζα και παρατήρησα πως ένα χρόνο αφού σταμάτησα να δουλεύω, σε μία εμφάνιση που κάναμε σε ένα μαγαζί, στις πρόβες αλλά και εκείνο το βράδυ κάπνισα τα ίδια τσιγάρα με ένα χρόνο πριν, περίπου 1 πακέτο. Από  την επόμενη μέρα με κάποιο μαγικό τρόπο κάπνιζα πάλι 8-10 τσιγάρα.