Author Topic: Ερωτήσεις για την Δίαιτα Επίθεσης / Οπισθοχώρησης  (Read 178 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Θανάσης Αποστόλου

  • Διαχειριστής
  • ιδρυτικό μέλος
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 221
  • -Receive: 179
  • Gender: Male
  • να πέσεις; επιτρέπεται. να σηκωθείς; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ !
Ερωτήσεις για την Δίαιτα Επίθεσης / Οπισθοχώρησης

Παρακαλώ πριν γράψετε κάτι έχετε κατά νου τα εξής:

- Γράφοντας την απορία σας διευκρινήστε αν αναφέρεται στο πρόγραμμα Επίθεση ή στο πρόγραμμα της Οπισθοχώρησης,

- Μην ρωτάτε πράγματα που απαντώνται ήδη ξεκάθαρα στο βιβλίο. Επίσης τσεκάρετε αυτήν την αρχική δημοσίευση, μήπως η ερώτησή σας έχει ήδη απαντηθεί.

- Δεν γράφουμε εδώ εκτενώς την εμπειρία μας με το διατροφικό πρόγραμμα. Εδώ γράφουμε κυρίως συγκεκριμένες απορίες που δεν καλύπτονται στο βιβλίο. Επίσης γράφουμε προτάσεις βελτίωσης του βιβλίου, όπως προσθήκες ή τη διαφωνία σας με κάτι που διαβάσατε.

- Εκτός απ' το να κάνετε ερωτήσεις, φρονίστε να βοηθάτε και στις απαντήσεις, όχι μόνο γιατί ενδέχεται να μην έχω χρόνο για να απαντήσω εγώ, αλλά και για να έχουμε διαφορετικές οπτικές γωνίες σε κάθε ζήτημα.

- Κάθε ερώτηση που κρίνεται ότι αφορά πολλούς, θα προστίθεται μαζί με την απάντηση εδώ, στην αρχική δημοσίευση, στην οποία θα συγκεντρώνονται οι "συχνές ερωτήσεις".

- Κάθε έτος θα γίνεται ένα μίνι ξεκαθάρισμα παλιών δημοσιεύσεων, είτε για να προστεθούν στην αρχική δημοσίευση, είτε για οριστική διαγραφή τους αν έχουν δημοσιευτεί πάρα πολλά, ώστε το θέμα να παραμείνει ευανάγνωστο για μελλοντικούς αναγνώστες.



Ερωτήσεις

[Πρόγραμμα Οπισθοχώρησης] Σήμερα στο σπίτι έχουμε κοτόπουλο με πατάτες. Τι προτείνεις να φάω το μεσημέρι και τι το βράδυ;

ΑΠ: Προτείνω το βράδυ να φας τις πατάτες και το μεσημέρι ή άλλη ώρα το κοτόπουλο. Γενικά οι υδατάνθρακες μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και βοηθάνε στον καλό ύπνο, οπότε αν μας βρεθούμε σε ανάλογο δίλημμα, καλό είναι να τους τρώμε το βράδυ. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι αν φάμε το κοτόπουλο το βράδυ θα έχουμε αϋπνία! Μια χαρά θα κοιμηθούμε και πάλι, απλά όταν είμαι σε δίλημμα στο οποίο δεν έχω κάποιο άλλο κριτήριο, ακολουθώ αυτήν την πρακτική.


[Πρόγραμμα Επίθεση] Ίσως έχω μικρό στομάχι, αλλά δε μπορώ να φάω τόσο μεγάλο δείπνο!

ΑΠ: Μάλλον δεν σας είναι ταιριαστό το πρόγραμμα Επίθεση και θα πρέπει να εφαρμόσετε το Πρόγραμμα της Οπισθοχώρησης. Αν επιμένετε να εφαρμόσετε την Επίθεση, τότε φάτε την ωμή σαλάτα τουλάχιστον μία ώρα πριν το μαγειρεμένο γεύμα, ώστε να έχει φύγει από το στομάχι και να έχετε μεγαλύτερη χωρητικότητα. Μία άλλη πιθανή λύση είναι να “απλώσετε” το Δείπνο σε μία περίοδο 3-4 ωρών.


   Κατεβάστε το δωρεάν βιβλίο σας εδώ!
   

Offline Θανάσης Αποστόλου

  • Διαχειριστής
  • ιδρυτικό μέλος
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 221
  • -Receive: 179
  • Gender: Male
  • να πέσεις; επιτρέπεται. να σηκωθείς; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ !
Θέμα καβάτζα για μελλοντικές δημοσιεύσεις.


   Κατεβάστε το δωρεάν βιβλίο σας εδώ!
   

Offline vivianasun

  • Περαστικός
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 0
  • Gender: Female
Καλημέρα,

Καταρχήν συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σας.  Έχω μία απορία για το πρόγραμμα οπισθοχώρησης.  Το εναλλακτικό ψωμί μπορούμε να το συνδυάσουμε με θαλασσινά ή θεωρούνται ζωική τροφή;  Επίσης, το νηστίσιμο τυρί μπορεί να συνδυαστεί με το ψωμί ή είναι ασύμβατο;

Ευχαριστώ πολύ,
vivianasun

Offline Θανάσης Αποστόλου

  • Διαχειριστής
  • ιδρυτικό μέλος
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 221
  • -Receive: 179
  • Gender: Male
  • να πέσεις; επιτρέπεται. να σηκωθείς; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ !
Γεια σου Βίβιαν, σ' ευχαριστώ.

Τα θαλασσινά είναι ζωική τροφή και δεν συνδυάζεται καλά με τους πυκνούς υδατάνθρακες, όπως το εναλλακτικό ψωμί.

Το νηστήσιμο τυρί είναι φυτικό, οπότε ταιριάζει με κάθε άλλη φυτική τροφή. Εξαρτάται και λίγο απ' το είδος, δες μήπως είναι πολύ πλούσιο σε λίπος το τυρί που έχεις κατά νου. Αν ναι, καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στις ποσότητες, γιατί υπάρχει μία τάση για βουλιμία και υπερβολική κατανάλωση, όταν συνδυάζουμε πολλούς πυκνούς υδατάνθρακες με πολύ λίπος. Πάντως μία κατανάλωση σε λογικές ποσότητες ενός κανονικού γεύματος είναι οκ.
   Κατεβάστε το δωρεάν βιβλίο σας εδώ!